GYÖNGYTYÚK blog

remek kis blog 1 kis közösség mindennapi életéről, nem mellőzve a poénokat, intrikákat és egyéb nyalánkságokat.

Friss topikok

  • pirikke: aa (2008.09.30. 18:11) Terézanya Csapjad!
  • AIR: én minden pénteken ott várok majd rátok a patakban, remélem nem teszem hiába majd. (2008.08.08. 00:42) A változások szele
  • Bodri: RE: 2: -Természetesen, most a a lomtalanítás körülményeire értettem. RE: 1:- Amolyan képletes ké... (2008.06.20. 15:55) Egy post az emberibb...
  • matekelbaszótörinjavító: A magyarral abszolút egyetértek, más kérdés h így utólag azt kell h mondjam, jelentősen túldramati... (2008.05.08. 11:31) Érettségi (no para?)
  • Kecske úr: "Hölgyem, a diákjai sörszagúak." Ezen egy kiadósat kuncogtam:D (2008.03.31. 21:41) "Hölgyem, a diákjai sörszagúak"

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31







a 20.század cigarettája...

2007.07.17. 21:06 | Kecske Úr | Szólj hozzá!



Ezennel a nagyközönségnek is bemutatkoznék mint a gyöngytyúk crew legújjabb tagja, én vagyok Bálna úr. Nem muszály túl sokat tudni rólam, talán csak annyit h hétköznapi életemet Clark Kent néven tengetem egy helyi újság szerkeztőségében. De éjszakánként, és amikor a helyzet úgy kívánja, Super Bálnává változva suhanok Budapest utcái felett, és megsegítem a gyengéket és elesetteket! Ez álltalában össze is jön, hacsak nem ittam túl sokat elötte, emlékeztek a 87es áramszünetre? Hát az még véletlenül sem miattam volt!
De ez mindegy is, a multam sötét titkaiból talán majd később elárulok még részleteket,
de most következzen a várva Várt film.... post

    A minap netböngészés közben akadtam eme fantasztikus találmányra mely szerintem megér egy topicot a gyöngytyúk keblein.
  
 Tehát az elektronikus cigarettáról van szó ,a marketing osztály álltal E-CIG-nek vagy E-JOY-nak nevezett morbid dolog állítólag segít a leszokásban és a hagyományos dohányzás élményét nyújtja, mindezt "fantasztikus" 19k-s áron, ez le is van vezetve, hogy
így a patronokat figyelembe véve kb200 forintba kerül egy doboznak megfelelő e-cigi.



Mindezért fell kell adnunk a hagyományos fehér színű papírba csomizott dohány rudacskáinkat és át kell váltanunk egy elég gusztustalan fa borítással rendelkező fallisztikus cuccra! Mikor először megláttam egy apróhirdetéses oldalon azt hittem, hogy poén az egész! De tovább kutakodva és Gugli barátunkat felhasznállva ezen érdekes dolgokra bukkantam:
rég hallottam ekkora marhaságról, viszont mindenképpen érdemes megnézni!


üdv: Bálna Úr

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongytyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr63119951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: őrült találmányok



Gyöngytyúk Blog 2007© design by brenkee
a blog 1024*768as képernyőfelbontásra és firefox böngészőre
lett optimalizálva, mellesleg a szerkeztő vistát használ,
ennek nem sok köze van hozzá ,de szeret vele villogni!











süti beállítások módosítása