GYÖNGYTYÚK blog

remek kis blog 1 kis közösség mindennapi életéről, nem mellőzve a poénokat, intrikákat és egyéb nyalánkságokat.

Friss topikok

  • pirikke: aa (2008.09.30. 18:11) Terézanya Csapjad!
  • AIR: én minden pénteken ott várok majd rátok a patakban, remélem nem teszem hiába majd. (2008.08.08. 00:42) A változások szele
  • Bodri: RE: 2: -Természetesen, most a a lomtalanítás körülményeire értettem. RE: 1:- Amolyan képletes ké... (2008.06.20. 15:55) Egy post az emberibb...
  • matekelbaszótörinjavító: A magyarral abszolút egyetértek, más kérdés h így utólag azt kell h mondjam, jelentősen túldramati... (2008.05.08. 11:31) Érettségi (no para?)
  • Kecske úr: "Hölgyem, a diákjai sörszagúak." Ezen egy kiadósat kuncogtam:D (2008.03.31. 21:41) "Hölgyem, a diákjai sörszagúak"

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31







˝Szóóójjámá valamit!!!˝

2007.07.26. 19:32 | Gyöngytyúk | 2 komment

Hmm. A cím önmagáért beszél. Immáron életem lassan 18. röpke évében elértem ahhoz a pillanathoz, mikor kurvára elegem lett abból, hogy az emberek nem beszélnek egymással. Nem osztják meg egymással a problémáikat, nem beszélik meg a fontos dolgokat. UUUTTTÁÁÁLOOM!!! Értitek?! Gyűlölöm. Nem hiszem el, hogy bárkinek is nehezére esne kimondani  a gondjait, vagy néhány röpke gondolatot legalább annak a személynek, akiben vmennyire megbízik. Ha kényes ügyről van szó, akkor ossza meg az érintettel négyszemközt, vagy írja meg levélben. Hey everybody!!! Azé vagyunk együtt ebben a kirakott világban, hogy amikor valami bajod ne egyedül kelljen megoldani. És itt nem arról van szó, hogy én 1 gyökér emberke vagyok aki közléskényszertől szenved, NEM!! Itt arról van szó, hogy mindenki leszarja a másikat, vagy nincs egy másik fazon, akiben megbízna!! Elképesztő.
Itt elsősorban a nőkről van szó. Elvárják más embertől, hogy ő igenis vegye észre, ha valami nyomja az ő pici érzékeny lelkét. A picsába, honnan a tökömből vegyem észre, onnan, hogy egyszer lefelé konyul a szája nem felfelé? Basszus. (>>> Ez a gondolat úgy hangzik, mintha én egy rettenetesen antiszociális, brutális-bunkó állat lennék, aki ráadásul vaksi is... pedig aki ismer, az tudja, vagy legalábbis remélem, hogy tudja, hogy próbálok maximális megértő ill. toleráns lenni az emberekkel...)
Akkor legalább annyit mondjon, ne haragudj, ez most nem aktuális, vagy kérlek, most hagyj. Vagy bármi. Éted????? És csak áll velem szembe és néz bambán én meg kezdem magam hülyén érezni, megy fel bennem az adrenalin és nem tom mi a szart kezdjek most veled me nem mondsz itten nekem semmit csak el v kámpicsorodva. Megkérdezem mibaj? ˝Semmi˝. (+bamba nézés)
Na ezt a postot nem akartam megírni, de muszály volt leadni a feszkót.

EMBEREK!!! KÖNYÖRGÖM!!! KOMMUNIKÁLJUNK EGYMÁSSAL!!!! KÖSZ.

B0DR1.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongytyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr73125954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kecske úr · http://gyongytyuk.blog.hu 2007.07.26. 23:14:44

Bodrikám, ez a post kifejezetten személyes jellegű lett. Mélyről jövő lett

Bodri Úr 2007.07.27. 09:40:47

az biztos, de hát muszály volt emgírni, kicsit felkaptam a vizet. XD
Címkék: kommunikáció



Gyöngytyúk Blog 2007© design by brenkee
a blog 1024*768as képernyőfelbontásra és firefox böngészőre
lett optimalizálva, mellesleg a szerkeztő vistát használ,
ennek nem sok köze van hozzá ,de szeret vele villogni!











süti beállítások módosítása