GYÖNGYTYÚK blog

remek kis blog 1 kis közösség mindennapi életéről, nem mellőzve a poénokat, intrikákat és egyéb nyalánkságokat.

Friss topikok

  • pirikke: aa (2008.09.30. 18:11) Terézanya Csapjad!
  • AIR: én minden pénteken ott várok majd rátok a patakban, remélem nem teszem hiába majd. (2008.08.08. 00:42) A változások szele
  • Bodri: RE: 2: -Természetesen, most a a lomtalanítás körülményeire értettem. RE: 1:- Amolyan képletes ké... (2008.06.20. 15:55) Egy post az emberibb...
  • matekelbaszótörinjavító: A magyarral abszolút egyetértek, más kérdés h így utólag azt kell h mondjam, jelentősen túldramati... (2008.05.08. 11:31) Érettségi (no para?)
  • Kecske úr: "Hölgyem, a diákjai sörszagúak." Ezen egy kiadósat kuncogtam:D (2008.03.31. 21:41) "Hölgyem, a diákjai sörszagúak"

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31







egy álom...

2007.08.25. 18:15 | Gyöngytyúk | Szólj hozzá!

volt az úgy tegnap este, hogy 2 kedves barátommal és a párommal, névszerint Gerieevel Lacival, és Beával elmentünk a Vörös lyuk nevű eléggé underground hangulatú szórakozóhelyre. Mégpedig azzal a szándékkal, h zúzunk egyet az eddig is jól ismert és szeretett Dragon Ninja (lostprophets tribute) zenéjére aztán a koncert után hazamegyünk szép lájtosan.... mindez meg is volt, kivéve az utolsó lépést...
én előzetesen csak gyorsan átfutottam a fellépők névsorát és semmi számomra komolyabban kiemelkedőt nem találtam, volt egy steal this system nevezetű SOAD tribute és egy Korn Flakes nevű Korn tribute band, ennyi...
amikor vége lett hőn szeretett DN-ünknek, még leültünk egy picit iszogatni, nekem még hiányzott egy kis zúzás mert a közönség nem igazán volt alkalmas eddig rá...
tehát isszuk a kis üdítőinket, és egyszercsak elsétál elöttem Shawn Crahan életnagyságban, gondolkodtam h szívtam e vmit az este de arra jutottam h még nem... inni sem itam annyit h behaluzzak magamelé egy 130kilós vérző fejű bohócot...  ekkor elkezdtem gyanakodni h itt vmi nagyon jó van készülőben... bementem a koncert terembe... kit látok? Craig Jonest aki épp samplereivel őrjíti meg a Rock Am Ring ,még igencsak levegőn nézőterét... ekkor kezdett el tetszeni a dolog, a következő pillanatban már hárman álltak a színpadon, Shawn és Chris is előkerült... a bohóc kezében baseball ütő... és már bassza is oda a söröshordóból készült hangszernek.. óriási morajlás, a tömeg, ami ekkorra már tényleg kezdett tömeghez hasonlítani egyszerre morajlott fel. Mégel se hallgattunk mire James Root és Mick Thomson is a színpadon hangolták gitárjaikat... közben Chriss és Shawn már elkezdték már jól megszkott show-jukat, püfölték egymást, és Fehn már "verte az orrát" Követekező tag Joey, akit óriási ovációval fogad a tömeg mint a banda fő dobosát és sokak szerint a 21. század legjobbját! Szokásához méltón, visszafogottan,  atöbbiekhez képest emberien helyet foglal és teszi a koncert elötti teendőit...Paul szinte észrevétlenül jelenik meg de hangolására a tömeg megőrül...mint utolsó megérkezik a színpadra Corey Taylor, nah itt tényleg elszabadultak az indulatok, óriási üvöltés....
és belehúznak....The Blister exists, nem nagyon szeretem így csak kívűlállóként üvöltöttem a refrént szélről...nah de utána... (SIC) órisái nagy zúzás, Coreyék tényleg oda teszik magukat... fantasztikus hangulat....Left Behind.... Before I Forget...People=Shit...a Heretic Anthem
 elején már a pogó közepében találom magamat, amiről a kedves mögöttem álló piros fölsős csaj gondoskodott folyamatosan, határozott lökésekkel... küzdök az életemért, előre verekszem magam, Coreytól fél méterre állok és egymás pofájáb aüvöltjük h if you are 555 then im 666... kilöktek a pozíciómból... és középen megint egy ismerős arc fogad, nemmás mint Shawn... aki épp a kilátszó agyában kotorászik és közben spanol mindenkivel, hát muszályvolt headbangelnem vele egyet (még most se tom gyorsan forgatni a fejemet) Stílszerűen a Spit it Outtal fejezték be a srácok a koncertet... baszott nagy zúzás...  fantasztikus volt... amikor elköszönnek akkor csöpenek vissza a Rock Am Ringből az óbudai Vörös Lyukba.. kifelemenet még le respectállom az énekestaki tényleg nagyon megérdemelte azt a maszkot... és igen azt mondom Jók a fiúk méltóak a nevükben lévő Slip szócskára!!! ők voltak a Slip Chaos, a magyar Slipknot Tribute....















jah és asszem a cipőm nem így nézett ki elötte...



Bálna Úr

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongytyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr83148832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene álom őrült slipknot



Gyöngytyúk Blog 2007© design by brenkee
a blog 1024*768as képernyőfelbontásra és firefox böngészőre
lett optimalizálva, mellesleg a szerkeztő vistát használ,
ennek nem sok köze van hozzá ,de szeret vele villogni!











süti beállítások módosítása